Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

torsdag...

Av anette wallin - 11 juni 2009 08:31

japp då var junior skickad till skolan... hoppas dom inte gör ngn affär av hans nya fina frilla....

son modell större spelar brännboll hela dagen... hoppas hans lag vinner... det gör det nog...

huvudvärk, men det börjar bli en vana tänker inte så mkt på det då märks det inte så mkt...


har ägnat morgonen åt att förbereda helgen på bästa sätt det skrivs listor och tänks så det knakar....

i dag jobbar jag för fulla segel skall hämta junior på fritids sedan om jag hinner få oss ngt att äta, byta om till ngt svart vitt....

servera på niornas avslutnings bal sedan skall det ju plockas bort och städas...

det skall bli skoj, och sentimentalt, kommer på att ingen, vad jag vet, har skramlat till ngn gåva till klassföreståndarna..... dom kanske väntar på att jag ska....? näää, jag har gjort tilllräckligt... synd ändå  ifall dom inte skall få ngt... det är ju deras sista klass trots allt...

ja ja det märks väl i kväll....... jag lär nog stå i nåt hörn å böla... att det skall vara så förbaskat känslosamt med skolavslutningar.... jo tack tjacka! du har din första nu.... lugn det kommer flera, från nästa år blir det en tradition...

iofs (kanske) inte lika som dagis där dom varit i flera år men ... ändå...


ja ja det går över under dagen det är mest just i det ögonblicket som tårarna har svårt att stanna på insidan....

på juniors avslut kan jag tänka att det inte ens rycker i underläppen i år... eftersom dom inte får vara i kyrkan.... mer vågar man inte säga för då är man väl rasist också....  synd i alla fall att dom skall knö in alla elever i en tråkig aula utan dags ljus  vi föräldrar får inte heller plats....

dåligt beslut av rektorn! tyvärr! men han kanske märker skillnaden själv, så hoppet ligger på nästa år......

hursomhelst börjar sommarlovet i morgon!!!! vare sej det är känslosamt vackert med bal blommor och fina traditioner, eller grått trist i olämpliga lokaler... vi får se, sommarn kommer i alla fall!!!   ni ska få se... tingeling!

 
 
Ingen bild

Dr Berglund

11 juni 2009 22:58

*host**host*...joo du vet ibland då man har ont i huvudet så där så kanske man måste tänka lite att man är född på det årtalet....jaa just det vi e lika gamla.....och med en viss ålder så kommer det kanske lite krämpor.....och kanske huvudvärken har nåt med det och göra ......hmmmm.....eller??!!!!

Ääähhh, vad faan Nettan ....Gå och kolla ögonen!!!!!!

Kramen & Pössen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards