Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

måndag

Av anette wallin - 15 juni 2009 10:00

dåligt med bloggning i helgen men det har ju vart fullt upp.....

vi har haft jätte kul i alla fall och i går vart det bättre resultat. 1:a, CK och bästa tik 5 tack divan för hjälpen!

det vart en lång resa hem men det gick bra vi skrattar så tårarna sprutar i bland!!!  ha ha ha, vilket taikon gäng!

skönt att komma hem till familjen ändå packar upp hälften ungfefär sedan fika och sängen!


i dag tar jag itu med resten av packningen, tinar lite blod och ger mej ut i skogen..... fasiken vi skall ju på två prov denna vecka mentaltest i morgon (det kan manju inte träna på just) och på torsdag bär det i väg på spår prov.... synd att inte hinna träna mer..... har hört en hemsk historia om just denna domare..... äh vafan, det är bara att ta nya tag om det skiter sej.... (och en annan domare) nu var det denna vi fick så..... har man bråttom får man skylla sej själv...


jobbar mellan 13 - 20 så jag får gå spåret i kväll så det hinner ligga ett tag...


ungarna har kju sitt sommar lov nu skönt för dom men tyvärr blir det inga morgonpromenader som liknar dom jag brukar ta.... kanske när vi kommer i gång ... men nu är det bara en massa saker som skall göras och eftersom man sover lite längre.... ja då blir det inte riktigt som det brukar...


shit nu börjar det regna.... äh på med regn ställ ut i skogen vi hörs! tingeling!!

 
 
Ingen bild

Ena Grabbengrus

15 juni 2009 11:30

Ja vilket galet gäng vi varit, men kul och många skratt. Undra just hur gamla vi kommer att bli???
Gud vad du är kreativ med hundarna, Mh, spår prov och utsällningar.. Men det är juh såå kul..;)
Vi hoppas och håller tummar och klor kosrsade för er=P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards