Direktlänk till inlägg 4 september 2009

fredag kväll....

Av anette wallin - 4 september 2009 22:32

GROVDOPPA???? fru lindström???? det finns väl inte en själ som har missat att DU fått GROVDOPPAT!!!! 4 ggr dessutom!!!  MINST!!!

så jag vet nog vad du menar...... taskmört!  (Task!!??!! ha ha ha)


eftersom jag inte doppar överhuvudtaget nu för tiden så tapetserar jag istället....

och målar... nå  så in i helvete.....

i dag har jag hållt på mellan 14-22 en pytte pause för att ta in lite näring vid middags tid men annars har jag hållt på hela tiden... det känns i fötterna!

nästa gång skall jag be ngn om sällskap iaf... det går ju att göra det själv men det är förbaskat tråkigt....


son modell större missade tåget hem och får ta en senare buss, junior tittar på tv (annars hade man ju kunnat dra på stereon på högsta och tränat inför kommande sång debut...;0)

sambo kastar i sej middag och drar i väg på hockey eller nåt han kom just tillbaka.

det har börjat en film på tv'n man kanske skulle se den....? eller somna till den rättare sagt.

i morgon bitti vid kl.08.00 åker jag till viskan och hämtar moster sedan drar vi upp till munkbysjön och kränger lite halsband från My hearts.... det är tydligen en stor marknad det där, man kanske gör sej ngt fynd? en matta skulle ju sitta fint i mitt nya kök......


nä jag tror jag tar ett glas vin och en natt cigg innan jag slår igen dom blå, det måste jag ju vara värd???

jo du pillan snart ligger dina pinnar i risk zonen, bör hämtas snarast....;0)


lite avis på coolaola och uccapucka som är på nytt hak i sundsvall i kväll

morgondagen får ägnas åt intervju om hur det var...    Tingeling!


 
 
Ingen bild

Pillan

5 september 2009 08:44

Det bärjar låta som "gamla" Nettan är i farten, måste rädda slimisarna!! Jag tar en prommis o kollar om du e hemma nåt..

 
Lenin

Lenin

5 september 2009 10:16

..Coolaola..? Du menar väl Cooleove? =D

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

manda

5 september 2009 16:31

och du som (precis som mej) tjatade på pappa att han inte skulle röka(för att halva släkten dött pga de) fattaru vinken???

 
Ingen bild

Lindström

6 september 2009 20:44

Jag tycker fortfarande inte att fyra gånger är mycket. Jag har faktiskt hört att det finns de som gör "det" utan att skaffa barn! Men jag tror inte på det. Det vore ju nästan perverst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards