Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

söndag kväll....

Av anette wallin - 11 oktober 2009 18:39

det vart bio med junior. matine´! inte varje dag de!......

monsters vs. aliens... kul. jag tror ja vet nu ..... vad som hänt mej.... jag har under ngn gång blivit träffad av en blå meteorit och likt gigantika i filmen (jag tror hon hette så...) så bara växer man.... ja, nu visar det sej olika på olika folk, hon vart lång och jag blir bred..... men visst måste det vara något sådant som hänt?....


efter bion åkte vi hem och gjorde god middag och äter, son modell större drar iväg på paint ball så han får äta själv sedan... tråkigt men han vill ju så gärna....


jag har tänt upp ljus både inne och ute det är väl för mysigt med hösten ändå!?!

sitter nu och väntar på att kompanjon skall få i sej ngn middag så vi kan ha ett litet möte!

jag behöver nog en kopp kaffe om jag skall hålla mej vaken i kväll..... man blir trött av att ta det lugnt!

du ser där gråsten, inget för mej... då skulle jag sitta och sova hela dagarna! inte baa inte baa.... 


hoppas kvällen har nåt smaskigt på tv att erbjuda en höst söndg som denna.... sambo skall säkert iväg på nån träning ändå.                        tingeling! 

 
 
Kerstin

Kerstin

11 oktober 2009 21:28

Jobbigt att ta det lugnt har jag kommit på! Själv körde jag ihop nära på en arbetsvecka på 2 dagar! Fredagen gick förvånande lätt trots minimalt med sömn, värre med lördagen då jag tog det lugnt hela dagen, nästan... Konstigt...
Kram!!

http://stallrosen.zoomin.se

 
marina_hoernicke@hotmail.com

marina_hoernicke@hotmail.com

11 oktober 2009 22:35

nättan som fixade mitt hår i västerås?
marina här som du klippte, hon med tvillingen :P

har du några bilder från visningen

http://ina.mittspejs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards