Alla inlägg den 6 juni 2009

Av anette wallin - 6 juni 2009 14:45

jaha då var man tillbaka i stugan....

skönt med en promenad det var ju regn uppehåll och pirogerna satt som smäcken vi den mittersta av de tre dammarna vis haverö strömmar!

junior o sambo fiskar, son modell större o emmi kastar macka, mamma plockar liljekonvaljer och jag hoppar omkring och fotar.......

till baka i stugan kollar jag in high chaparall's hemsida, det var några år sedan.... minns att jag tyckte det var UNDERBART där! ....

undrar just om big bengt har några rum ledigt.....?


nä, tror jag skall ta å läsa en bok nu faktiskt!   vi höres!  tingeling!

Av anette wallin - 6 juni 2009 12:15

sveriges natioal dag! och det firar vi så klart med.... regn....


kliver upp på morgonkvisten och tar ett varv med hundarna, lite vaksam är jag allt så här långt från hemmet och alldeles ensam... gillar bara björn när jag sitter i bilen....


gick ju bra ändå, och väl hemma tvingar jag upp sambo och junior på frulle!

sedan skall det plockas upp, diskas och ja... ni vet...

solen kikar fram, mamma kommer och kidsen upstairs kommer ner och vi drar en kaffe fika innan jag på allvar börjar inventera antalet sängplatser till på måndag då hela son modell störres klass kommer för lite avslutnings mys nu när dom går ur nian....

det blir minst 20 sängplatser som skall fixas.....


nä nu skiner solen!

tar och värmer på några köttfärs piroger min mor bakat och packar en picknick korg klär på mej och resten av familjen åsså drar vi över dammarna på lite lunch....

ska komma i håg kameran så får ni en liten inblick i vad vi har för mysighetsfaktor.....                     tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards