Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

fredag kväll...

Av anette wallin - 29 januari 2010 23:23

man är här nu..... i stugan... lovely!

tom hundarna känner lugnet!


jag börjar med att skotta lite... sedan packar vi in i stugan, det är skönt att komma hit och att det är varmt å skönt inne....


däremot plockade vi ju inte ur kylskopet sist eftersom vi skulle tillbaka om två dagar.... men sambo vägrade ju då.... kan ju meddela att julskinkan och min födelsedags tårta (jag fyllde ju år i fjol..) var INTE jätte lockande... knaprade på lite cheeze ballz i stället... och tyvärr med stor sorg i hjärtat hällde jag ut 12 liter vin i slasken.... det är några fler bag in boxar kvar men jag börjar grina om jag måste hälla ut fler i dag.... dom har i alla fall gått ut på datum....

hade några flaskor av olika sorter också men dom borde ju hålla ett ta  längre ... väl?...


jag hade ju inte plockat bort julen heller så det har jag också roat mej med... och bäddat rent i sängen.. nu har jag en njuffe på fötterna och två vint hundar i sängen... ett par ungar i soffan och jag vid datorn... det är fredags mys det!

får nog ta och hoppa i säng snart. jag skulle ju sova här var det meningen...


i morgon skall lilla syster tävla slalom, hoppas det inte är FÖR kallt... hade tänkt att åka o kolla....


appropå kolla.....

jag har ju glömt att berätta att vi såg NINA HAAGEN!!!!!!  när vi var på väg till Rom i lördags... vi mellean landade ngn stans och jag såg denna skapelse så fort vi kommir ut ur gaten försökte lite diskret att få stage partner att se henne men det misslyckades visst... inte så att hon inte fick syn på henne men antagligen var det inte så diskret.... vi han väl 10 meter så möter vi en vakt som nickar mot ja.... vad man nu skall kalla henne... "saken" kanske... och precis när vi passerade varandra viskar  vakten genom ena mungipan nina haagen......

AHA!!!!! säger jag o stage partner i kör.... samtidigt som ögonbryen höjs en deci och ögonen blir precis klot runda....

FAN vad vi ångrade sen att vi inte fan oss  och vände och frågade om det var ok att ta en bild..... HUR COOLT på en skala hade inte det varit????

förrästen.... är det NÅN som vet vem Nina haagen är???? (var..) tingeling!

 
 
Lenin

Lenin

2 februari 2010 22:32

Tycker det är dåligt med uppdatering här nu!! :P

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards