Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

torsdag.....

Av anette wallin - 4 mars 2010 21:10

Kan ju tro att jag blivit hypokondriker men jag har faktiskt haft en släng magsjuka med.... sen sist.....

Handen har gått över det var troligast en blod propp, en rejäl en... ska ha koll så den inte "Proppar" upp igen längre upp.....

tisdag natt vaknade jag av illa mående.... magsjuka är ju ingen hit direkt och absolut inget jag brukar hålla på med..... men denna gång gick det inte ens att "spänna sej"...

resultatet av nattens "gustavsbergs körning" blev en helt DÖD kropp invärtes... satan i gatan vilken träningsverk eller vad det var....aj aj aj ajajajajaaajjjjaaj.

tog mej på allvar INTE ur sängen helt sjukt!!!! och ONT!!!!

Och jag som hade full bokat!!! jag var sjuk en gång förrut också,på de här 25 åren jag haft salongen det var förra julen.

Den gången fick jag åka ambulans med livshotande sänka pga blodförgiftning.

denna gång kändes nästan lika illa....

fast återhämtningen är betydligt bättre och det är tur att  det fanns kvar av dom starka  tabletterna....


jag har då alltså jobbat i dag och på lunchen var vi ner till Lenin (bättre sent än aldrig) med en blomma  och fick super goda tacoknyten! MUMS!!!

till baka på jobbet och stängde kl.17.30

hem fixa middag till sambo och junior gjorde lite bank ärenden sedan iväg på ett sista möte inför hund utställningen på söndag!

Det kommer finnas massor av söta hundvalpar att titta på massor av hundgrejjer att köpa!!! och jäkla gott fika att äta upp!!! pasta sallad med om du har vägarna förbi på lunch! så alla som ska gå "forsön runt" i finvädret på söndag, sväng in på ridhuset en stund !


ja nu när jag kommit hem från mötet sitter junior i duschen ... migrän...:0(

har fått honom i säng med tablett, varma vattenflaskor och en spyhink han har  somnat och jag hoppas han får sova hela natten.....


Det känns kallt ute och mycke riktigt -15 grader.... fan skule det inte bli vår????


nu kommer sambo och säger att han ska lägga sej...... hm... ingen källare i kväll??? sjukdom på g???? vi får se.....                Tingeling!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards