Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

söndag......

Av anette wallin - 7 mars 2010 18:10

tidig morgon men ingen panik,fixar lite på utställningsplatsen och låter den komma i gång en stund innan jag åker hem o hämtar Doris.

På plats får vi 1:a,Hp,BIR och BIS 3!!!! inte illa inte illa!!! jag är superduper nöjd och undrar bara hur man skall toppa detta i framtiden......

så fort jag fått bilder ska ni få se!!!


ätit middag och nu skall jag o doris lägga oss på soffan, kramas och se luftslottet som sprängdes! jo Sambo ska också va med... han är nog lite impad av dorran och vill hänga med oss i kväll........


Catta, vi MÅSTE se till att vara där sammtidigt nästa gång!!! (vemdalen) VAR brukar ni bo då ni är där då???           


i morgon skall son modell större o jag prata med yrkesvägledaren och se om det finns nåt mer inspirerande för honom att göra.... jag har en intressant ide... få se om dom också tycker det!....  sonen är fö. på Buddy Holly med sin mormor, hoppas dom har det bra!...nä soffan var det       tingeling!

 
 
Ingen bild

L

7 mars 2010 20:08

såg bra ut... alla dom där bokstäverna...grattis! Inte för att jag fattar men du är nöjd...då är det bra ;-) kramen

 
Catta

Catta

9 mars 2010 22:52

Jag har ju bara varit där en gång och då hyrde vi nån stuga vid vägen in mot byn liksom, det var nån typ fritidsbod precis bredvid...Jag är en jävel på att förklara i alla fall :)

http://cattasbubbla.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards