Alla inlägg under juni 2009

Av anette wallin - 2 juni 2009 09:07

Haahahahaha!!!!

i går var som sagt Ucca här igen kanske lyckats lura med henne på bukplastik! haaaaaaaahahahaaaaaa!!!!

fyttifaaan vad vi skrattade!!!

tänk er in i vår situation!

ett slaskigt sjukhus i ukraina,ut staplar vi i armkrok, med sådana där nattlinnen som röven syn i (som är öppen i ryggen alltså...)

90 graders vinkel i ljumsken, jag bara 78 grader efter som jag gjort bröstlyft också... ucca däremot hon har sugit lite i hakan "eftersom det ändå var så billigt...." bandagerad med en jätte rosett på toppen av huvudet..

ut på promenad i den utlovade parken alldeles runt hörnet från sjukhuset...

Det går sakta, mkt sakta.... men att promenera är bra!

i bland måste jag hålla upp uccas huvud  för att hon inte skall rasa ihop...

eftersom hon inte vill ha smärtstillande då hon själv tycker att hon är så smärt tålig....

- kom igen nu då Ucca!!!!!! se så!!!!! bara en liten bit till!!!!!   eftersom det ömmar lite i hakan måste jag hålla upp hennes huvud genom att  ha hela flatnäven i hennes panna,,,, moahahahhahaha!!!!

själv går jag på starka smärtstillande sprutor... eftersom jag, när jag ändå var där... sög bort lite på innsidan lår också.....   effektivitet!!!!!

det är mitt mellan namn!


få se om det blir något av denna mosrdagspresent, och OM det blir det. någon fler som ska med???   hahahahahahahaaaaa! det var en stor park! så vi får plats.     


jobb nu dusch först! hörs i kväll! kramen! å du.........    tingeling!

Av anette wallin - 1 juni 2009 10:03

jaha så vart det måndag igen då......

jag som hade en så bra söndag.....

tiden verkligen rusar....

i dag skiner solen igen, så med shorts o t-skirt tar jag jyckarna på en prommis... inte alls så varmt..... brr...

får med mej emmi en bit på vägen, trevligt! vi går runt klaraborg sedan droppar  jag henne  vid stationen och lägger i en högre växel och tar mallberget när jag ändå är på g....   det blir varmare... gött!


hem kollar mailen, sätter in lite fler bilder från helgens altan party/kultur natt...

fejjar lite, händer inte så mycket nu för tiden... rätt skönt faktiskt.


i dag har jag fullbokat, ucca kommer och klipper sej som sista kund i kväll sedan blir det kvälls fika! få se om vi kan få vonkan att haka på....


 skulle kunna gå ut å lägga mej i solstolen en sväng.... men fasiken, det skall ju damsugas, duschas, kläs på kanske man skall ta å borsta igenom en hund.... ja, det finns som sagt en del att göra ändå....


vilken skillnad det är på skor!!!


för ett par år seda var vi i spanien i oktober, varje morgon klev jag upp i ottan och gick en timmes morgon prommenad fick sådan värk i benhinnorna fattade ingenting! (det är ju inte precis så att min kropp inte är van att prommenera.....)


i morse tog jag fram ett par andra jympa dojjor, ett par vita fina reebook, tyckte dom var lite sommrigare.... än de salomon skor jag annars har.

på en gång känner jag av värk på framsidan  av nedre delen av benet!

då slog det mej att det var dessa skor jag hade i spanien "sommar skorna"...

dyra! som jag hade förr när jag gick på step up..... och aerobics...  hopp, skutt och annat "tjafs" DET var dom bra till!


tror att jag skall kosta på mej ett besök på gå och löp kliniken.....


mina kryddburkar är klara! nu skall jag bara få hem dom från stan... kanske emmi kan hjälpa mej med det....

tyvärr kan jag ju inte skicka med henne mina fötter, annars hade hon säkert testat ut ett par nua promenad skor till mej också...


kanske får ta sej en tripp till la stada ngn dag.....

antagligen inte denna vecka, kompanjon är på semester så lenin o jag  jobbar själv... studenter o avslutningar....

nä, det är nog inte läge för ledighet....

en annan dag...


nä du vi hörs!  tjingeling!


Av anette wallin - 1 juni 2009 09:36

det bidde lite struligt med alla bild inlägg från altan party/ kulturnatt.....

så är det när man skall vänta på OK från de inblandade...

vill ju inte lägga ut  bilder utan lov...


ja ja, ni som är nyfikna på våra självupptagna fotograferingar får heltenkelt leta lite på bloggen dom ligger utlagda under fredagen den 29 maj i alla fall... även om det mitt i allt kommer in lite tillsalu grejjer..


 Wavoom, el divo, ena grabben grus, ucca lenin och kollegan är alltså INTE tillsalu!   inte sambo heller....... i dag.   moahahahaha!!!


Ovido - Quiz & Flashcards