Alla inlägg den 3 mars 2009

Av anette wallin - 3 mars 2009 20:13

Succe på alovera partyt! jag shoppade inte ihjäl mej heller.... skönt!


Men höll på att fika ihjäl mej i stället vet ej vilket som är bättre än det andra....


nu är man hemma igen, skall ut på fejjan en sväng Ucca har ju anslutit sej till denna grupp av människor som har alldeles för mycket tid över....... eh...?   ja,


nu tror jag att jag skall köra junior i säng och lägga mej i sked med sambo.... man vet aldrig, det kanske hottar till! ;0) ha ha ha!

Av anette wallin - 3 mars 2009 15:40

när det är lov får man sova lite extra länge.... fast sambo skall ju börja ord. tid och behöver ju minst tre snoze innan han pallrar sej upp...

vid det laget är jag redan klarvaken....

junior har också hunnit vakna av ringsignalerna....


en väldans kort runda med hundarna ett par ägg sen svabbar man av kroppen innan man drar ner på fritids för att dumpa junior och gå till jobbet..


Mycket hund kunder till eldivos förtjusning! jo, för han kommer ju så klart in (personalingången) framåt lunch tid....


Nu har jag ett par minuter kvar innan sambo kommer och hämtar mej så skall jag hämta junior och dra igång en kassler gratäng! mums!


senare skall "divan" följa med på kärring party hos mamsen! kan bli roligt å se hur förtjusta tanterna blir av en liten gay kille på alovera party!


jag åker mest för fikats skull hoppas hon bakat nåt riktigt smaskigt!.....


Kanske, kanske det kan bli trav ändå..... men är inte det som att ta med tårtan till kalas?..... nja! vad vet jag.... häpp!

Ovido - Quiz & Flashcards