Alla inlägg den 26 mars 2009

Av anette wallin - 26 mars 2009 21:10

nu är brorsan utskriven!,,

var ingen vanlig blindtarms operation det där....  men nu är han opererad och har överleft men det gör nåsådjäääääävulskt ont! det hör man när man pratar med honom......


Lenin var sjuk i dag så jag fick hennes kunder... nice, jag gillar ju att ha mkt att göra!


ett underbart avslut på dagen med Thaimat och en liten SPA afton på salongen... ROSTEDTH var renarama medicinen så här på torsdags kvällen....


kom hem halv nio ringer lillebror kollar läget och hamnar direkt vid datorn....  social? nä inte värst.. så det är bäst jag är det nu... (men sambo tittar på hockey och junior sover.... stor sonen spelar spel på sitt rum...

han fyller  ju år i morgon......

fan! har inte hunnit baka...... får göra det i morrn på em slutar ju 13.


ska ut på fejjan en sväng nu så kan jag slå om kull mej i soffan sen... go kväll!

Av anette wallin - 26 mars 2009 08:28

i dag bara väntar jag............

började redan vid halv sex i morse......

vänta,vänta,vänta........

dels på att lillebror skall bli bättre och få komma från sjukhuset,

och dels på att kära lotta skall komma!

(ja, hon har ju halva familjen med också....)

MEN

hon skall faktiskt hit och jobba (efter vi ätit middag..)

mer info kommer senare då jag fått lite inblick i vad jag pratar om...

i korta drag är det en helt ny serie (för sverige) hud och hårvårdsprodukter

ROSTEDTHS(undra om det verkligen stavas så....)

ska va nåt alldeles extra och jag har själv provat delar av hudvården och det

ger jag full pott!


Vi skall få en genom gång på hur hela tänket med produkten är för det är verkligen ett tänk med här......

och sedan får vi testa produkterna och jag som gjort det redan VET...... jag VET vad det är jag går och väntar på....... MUMS!!!!!!

 det står faktiskt på burkarna att man INTE ska äta dom (inte för att jag tror att det gör nåt eftersom det är naturliga ingridienser) 

men det luktar ju såååååååå GOTT!!!!  å jag blir såååå sugen på godis!


skall bli jätte kul iaf, intressant och spännande....

få se om ni alldeles,alldeles strax kan köpa (iaf hudvården)på


STUDIO ATTITYD i Ånge......


nej, bäst att göra ett ryck jag återkommer  kväll om hur jag haft det i dag...


bäst var i alla fall junior i morse då han undrade om han fick väga sej....

26,4kg....

-är det mycke?

                 (nja, det är väl ungefär så mycket som mamma behöver gå ner...)

-Det är alldeles lagomt för en sådan söt pojke som du.....

-men om jag håller in magen då?

Ha ha ha ha!!! barn gör livet så lätt!

man kanske inte SKA veta hur allt fungerar osv då kanske det blir mkt enklare i livet.... vad tror ni?


Nä, kära lotta jag vet inte om och hur man får över bilder från fejjan till bloggen....

kan du maila dom på vanliga mailen?..... annars får jag väl ta dom dit ändå..


Häpp!!!



Ovido - Quiz & Flashcards