Alla inlägg den 30 mars 2009

Av anette wallin - 30 mars 2009 23:36

oj oj oj nu vet man att man lever....

fullt på salongen ngn kund var en halvtimme sen och det påverkar ju varenda minut man planerat in.... men, det löser sej alltid!


väl hemma var det "telefon konferans" med edgren nu är alla som anmält till utställningen med i katalog  och det är omöjligt att efteranmäla.... 123 st blev det till slut... + barn med hund......


vi har räknat och dubbelkollat mer än en gång sedan har vi räknat rosetter och dubbelkollat....

jag har summerat i hop... och dubbelkollat,

och nu har jag beställt rosetter... och dubbelkollat!


det vart varken lunch eller middag i dag.... inte bja inte bja.....


ja nu är klockan strax midnatt och hjärnan kokar och ögonen blöder...

fast det var det värt för nu är det värsta klart liksom... för denna gång, det skal ju tiggas mer priser, planeras in vart dom skall sättas.... kolla parkerings vakter.... osv .... mycket kvar alltså men en bit på väg....


Katalog manus har sista inlämningsdag på torsdag så det gäller att tjata och ligga i på dom som skall ha annons annars blir dom utan...


i morgon skall jag på möte på kvälln så jag får ta ett par timmar på fm. och dona på med detta....


fortfarande tycker mina besökare att jag skall hålla mej i fjälls på påsk! jag ÄR faktiskt party sugen...


få se efter lördagens visning om man kanske hellre drar till fjälls...


natti natti nu somnar jag....... tingeling! tingeling!

Av anette wallin - 30 mars 2009 11:38

Av anette wallin - 30 mars 2009 11:36

Av anette wallin - 30 mars 2009 11:24

Av anette wallin - 30 mars 2009 10:35

Jag hyr ut min stuga i vemdalen på påsklovet V:16!

någon som är intresserad? 1200kr/natt 

det finns dubbelsäng,våningssäng (120x90) Fullt utrustad med diskmaskin kyl,frys. micro,tv,dvd, tvättmaskin,torktumlare.....

parkera skotern utanför dörren eller spänn på dej löparskidorna direkt...

1 mil till både vemdalsskalet och björnrike.

gångavstånd till resturanger,affär samt bowlinghall.


Av anette wallin - 30 mars 2009 10:30

1 timme och 15 minuter tar det att gå runt forsön med hundar som skall nosa och kissa överallt....

jag lyckas bli lite svettig ändå....

så andra avocado halvan slinker ner med lite salt o citron på....


det är så skönt att tuwa inte hostar längre... det försvann lika fort som det kom..

nu väntar jag spänt på provsvaren från vetrinären, fast jag tror mej ju veta svaren....

får ta i tu med det då...

hennes öron är värre så öron dropparna har åkt fram igen... kanske har samband med förkylningen, vad vet jag??


nä, duschen kallar kanske hinner med lite planering innan jobbet kallar....


jag har fullbokat i dag, jag bara ääälskar att gå till jobbet då.....

passar perfekt!

vi hörs i kväll! tingeling!


Av anette wallin - 30 mars 2009 08:15

Ny vecka!

Nya utmaningar!

Behöver fler timmar!.......


Shit! den här veckan gäller det! jag skall lyckas med det omöjliga att vara på flera ställen på samma gång, får se det som uppvärmning till helgen v.16 då jag helt totalt dubbelbokat mej och måste klonas.....


Så det är med blandad förtjusning jag kliver upp på veckans första morgon.


Jag börjar med att inse att jag kommer inte (denna gång heller) hinna banta 23 kg till på fredag...

jag inser också att det är jätte svårt att hitta låtar när man varken vet artist eller låttitel!

-jamen hur går texten då? försöker sambo hjälpa till med när jag efter 16 timmar vid youtube har blomkålsöron och blödande ögon...

-den är instrumental....... slut diskuterat...

dax att hitta en annan låt? japp! jag har ett förslag, hoppas kollegan går med på det.....


Fick jag bestämma själv hade vi ju såklart kört (som alltid annars) en remix på TAKIDAS underbara låtar, men denna gång testar vi nåt nytt....


måste kolla med BUTIK 142 om hon vill låna ut tre dojjor, hon har sååå urläckra skor i butiken!....

Öppnar inom kort i östersund! brevid Gabriel och Doit! (kan det va storgatan det???)   


nu har jag stoppat i mej en macka med avocado en kopp the och tror fasiken jag ska ta ett ägg med..... sedan drar jag ett varv runt forsön= en timmes promenad ungefär...... Tuwa har inte hostat på hela helgen så nu ÄNTLIGEN! kan vi ta våra morgon promenader igen!      häääärligt!

tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards