Alla inlägg den 5 mars 2009

Av anette wallin - 5 mars 2009 17:10

dagen passerar förbi och det är plötsligt dax att gå hem..

Sambo hämtar upp mej på jobbet och vi går och handlar tillsammans.

Pizza! med tonfisk och en  massa annat gott! lyxar till med läsk, bantar en annan dag...

jönköping och frisör mässan är ju på lördag kommer aldrig att hinna ändå....


Sulan får hänga på El divo ut på vinthundspromenad,jag hinner inte med eftersom dom vill gå tidigt. en annan gång.

kul för honom att ta ett riktigt race!


MÅSTE kolla in vad som kan tänkas följa med i resväskan i morgon redan i kväll, ifall det är så att man måste våldta tvättmaskinen en vända....


annars är det bara mys mys och mys som gäller nu....  tvkväll,lite hångel och.... ja, ni vet,         sova ;0)


jävligt avis på dom som är på volbeat i kväll samt på vemdalsskalet i morgon..... å andra sidan KAN det finnas dom som skulle kunna tänka sej att vara i mina skor på lördag kväll....... shit pommesfrites! det är bara att vänta å se vad som händer... skall ju dock upp på söndag på mässa så.. fast.... ja, vi får se....


nu skall jag plocka ut pizzan it smells goooood! adjö!


förrästen.... har en "finne" under armen igen..... hoppas att det ÄR en finne denna gång! annars överlåter jag det till sjukvården i vilket fall så, tat lugnt! jag har opererat klart på egen hand!

Av anette wallin - 5 mars 2009 07:47

oj, oj, oj, he's working hard to get what he wants.......


och man faller som en fura...


i går kväll när jag kom hem från jobbet hade sambo bakat???!!!?? SCONES!

så det vart en riktig soff mysare kväll med varma nybakta scones och te medan vi tittar på efterlyst ochträngs i ena soffan..... inte jobbigt alls.....

och någe mycket mer än så vart det ju inte.


son modell större kom hem från flickvän, bara för att packa, dom åker till våran stuga i morgon, har ju sportlov....


själv börjar jag på allvar undra vad i helvete jag skall ha på mej i helgen....

har inte lyckats gå ner 20 kg sedan i måndags heller.... så jag kan inte låna nåt.


tog och blåste i lite färg i går i alla fall,1N+3VR med lite extra blå+röda shots.....

blekte upp en del av det gröna partiet i luggen och förgade in det med blått och lite rött..... så nu ser man ut som att man har en X17 (glass på 90-talet) i pannan....

ja ja allt passar till svarta kläder och det ror jag att jag skall kunna gräva fram i min garderob....


har tagit ledigt i morgon, jag o sambo skall röja i juniors rum, så kan sambo måla där i helgen när han inte jobbar.....


nä nu ska jag kliva upp! ligger faktiskt i sängen å bloggar... nice life some times....  hare gött i dag!   LENIN! STRETCHA!! för fan, STRETCHA!


Ljuvligt! Junior sjunger för full hals! och då menar jag högt! han har musiken i blodet den lille..... yeah!

Ovido - Quiz & Flashcards