Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

kvällen..

Av anette wallin - 16 mars 2009 20:38

jisses vad saker man hinner med om man helt plötsligt får några extra timmar över.....

är som sagt hemma med sjuk junior............

oj oj vad jag hinner.... allt från att jaga lägenhet till bror till att planera morgondagen i sollefteå samt en liten teach in i lycksele i maj och lite inför visningen i april......

har beställt hundfoder, skaffat ytterligare en ny foderkund.... pratat i över en timme med Alfons nya ägare.... där går allt bra är så lycklig över mitt val av matte!

mera hundsnack! självklart vart ju sixten, pappan till min planerade valp, BEST IN SHOW i helgen........ GRATTIS  MATTE ANSO!!!!!!  och självklart HANDLER ULRIKA!


gick till jobbet lagomt till halv fem fikade med El divo och Ucca.....

klippte henne sedan hade jag 2 st klipp och sling innan jag gick hem....


Sambo kom med junior eftersom han skulle till svärfar på hockey.....


Son modell större tränar breake dance!!! lite 80 tals influenser även på honom...... yoh man!!! längtar till det blir ngn uppvisning! han brukar ju slå mej med häpnad min käre son.... bra på nästan allt!


nu har jag kommit hem små tittar på cesar medan jag bloggar, får göra lite nytta sen när det är hund coachen, han har inte mycket att tilllföra vad jag har sett..... än så länge!


kanske får fram lite kvälls fika till sambo kommer hem.... det vart ingen frukost i morse och 2 cocosbollar och en kopp kaffe till middag..... skulle kanske haft nåt annat i magen.....?


i morgon bitti drar jag till sollefteå! härlig salong jag skall på, men ack så tråkig väg!.... stäng av era telefoner om ni inte vill hålla mej sällskap upp och tillbaka!   häpp!!!!  Tingeling, tingeling!.....


 
 
Ingen bild

Tjacka

17 mars 2009 10:18

Dina inlägg öppnar upp för funderingar och frågor...försöker t.ex se framför mig hur det ser ut när en emo gör en headspin...sedan kan jag inte förstå varför dom 'små gröna' inte fungerar, när dom får så gött sällskap hela tiden...skall snacka med 'kräk-L' om det kan vara något fel på just din leverans...skulle ju vara typiskt din otur!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards