Alla inlägg den 6 maj 2009

Av anette wallin - 6 maj 2009 22:57

jaha så var denna dag till ända.....

fullt på jobbet,avbokade lite hotell och hyrde ett hus istället, fan så kul vi ska ha!


ser att det (som vanligt) blir alldeles för få timmar v. 30,31 och 32.....

VARFÖR ligger Las vegas så jävulskt långt bort???  eller rättare sagt, klockan! varför kan den inte bara ticka på vart än man är? varför skall det ställas om hit å dit?.....

det spelar ju fan ingen roll om jag så åker hem från vegas på tisdag kväll då är jag ju inte hemma förrän torsdag morgon i stockholm.....

skulle väl gå, men då får det inte vara en minut förenat....... hade ju tänkt att se lillebror på scen på yran på torsdag kväll.... rätt skönt att få duscha och byta om först.....  (eftersom man rest i flera dagar....)


dessutom är det utställning i svenstavik, den missade jag i fjol också pga lasvegas......   snyggaste hundarna på söndag antar jag , räcker väl om man kollar då.....

jag missar ju utställningen i oktober också...... goldwell kurs.......

hhhmmmmmmm??????????


äh! får kolla vad det är för artister på yran, kanske får dra in på dagar det var ju inge vidare utbud på gatufesten heller men då är det ju allt annat än artisterna som lockar..... dom riktiga stjärnorna håller ju till på spannmåls..... så det vill man ju inte missa!


sedan är det ju Madonna helgen efter yran..... få se om jag hinner träffa barnen något på tisdag eller onsdag där mellan yran o madonna.... för sedan är ju mina 2 veckor semester slut.......  


nä i natt ska jag iaf SOVA!!!!!!! så det är väl bäst att ta ut jyckarna, borsta nötterna och plocka bort ansiktet..... kommer på att jag är hungrig! förvånad någon? jag har ju fasiken inte ätit ngn MAT i dag!....   hmm, äh finns säkert lite fil kvar.... eller en macka.... Tingeling!

Av anette wallin - 6 maj 2009 12:33

tidig morgon, ingen långprommenad lika med veterinär dag....

det tar bra precis 1,5 timmar dit och lika länge hem får alltså inte prata en massa utöver själva besöks anledningen.... synd, jag gillar verkligen min veterinär och hade velat vara kvar å prata ett par timmar till men vi har ju båda jobb att sköta, få se nästa gång.....


hade som tur var vänliga vänner som håller mej sällskap via telefon hela vägen upp och även hem..... en ny bekantskap som jag läääängtar att besöka, upptog näst intill hela körtiden hem! inte så tokigt med tanke på att det var första gången vi pratade med varandra.....  fortsättning följer...


hinner hem byta om och kasta i mej en tallrik fil innan jag drar ner till jobbet. jobbar till 20 i kväll.....


TACK! för vänliga inlägg på min blogg! kramar på er!!! nu skall här jobbas!

hörs i kväll!   tingeling!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards