Alla inlägg den 14 maj 2009

Av anette wallin - 14 maj 2009 23:21

det bidde inget spår... i morgon efter jobbet!

promenerade hem efter jobbet, där jag fö hade fullbokat så när som på en timme då vi hade möte med en försäljare som VI (hör å häpna) kontaktat...

annars brukar man ju inte hinna det innan dom drivit en till vansinne med sina onödiga saker.... fast det säljer inte denna gubbe sörrni!!!


ni MÅSTE komma å kolla!!!!!!!!

Nya parfym märken!!!! KONDOMER i URSÖTA askar!!!! (LOVEBOX),body lotioner i smaskiga dofter! (med tillhörande deo mm), herr dofter med deo som luktar ljuvligt,lite annat smått o gott.... och sist men inte minst......  ni kommer väl i håg?????????.......   HAWAIIAN TROPIC??????????????

Alltså nu snackar vi sommar!!!!   kom in och se! inte nog med att de gamla favoriterna finns kvar, serien har utvecklats med både brun utan sol och lipgloss som smakar så gott att man bara inte KAN låta bli att äta...... inget för de som kör GI metoden! sött å gott!!!!

om ngn vecka bör grejjorna va på plats....


vi har nya smycken också förrästen.....


efter jobbet där det var riktigt smaskigt i dag med tårta och el divo som bjuppade på smörgåstårta!!!!!   du är snäll du! ;0) han hade kund också i dag!

kul! matte var hos mej och klippte o slinga och vovven var hos divan och klippte o styla......   hi hi hi ska bli sååå kul!


i alla fall,efter jobb åt vi middag som sambo gjort, sedan bar det av till Ånge Judo! junior vill börja träna, han hade jätte kul!


efter det for vi hem och lastade av mina färgväskor från Norrlandsturnen....


och vidare till mallberget och kolla på son modell större som var på paintball"krig".......  det såg också kul ut...


hemma kommer vonken och hjälper mej med bokning via telefon... så nu är hotellet i vegas bokat!  Tack fillivonkan!


allt får ju såklart inte kännas så här bra det passar ju inte riktigt in i min livsstil.... så självklart ska en kusin jävlas!


DON'T MESS WITH COUSIN WALLIN MOTHER FU**ER! YOU WILL WISH YOU NEVER DID........  MMOOAAAAHHHAHAHAHAAAA!!!!!


Hoppas han vart rädd av bara helvete nu...... annars får jag väl åka å prata med honom..... eller kanske TERRY kan haha haaaahahahaha !!

jag har så sjuk humor, jag vet....   men jag har iaf kul....i allt elände!


nä, sängen, faktiskt!   en jävulsk huvudvärk har jag, aj aj aj... tingeling!

Av anette wallin - 14 maj 2009 08:39

schwissssch!!!!!!!  så var det torsdag! känns som måndag eftersom jag inte varit på jobbet något än denna vecka....


och det märks på flera sätt....

3 dagar jobb = 3 dagar utan snask! = 3kg UPP!!!! ALLVARLIGT!

men så är det!

finns det ingen tid för fika och godis ätning utan punktlig frukost, lunch och middag (lunch o middag i form av sallad, som är gott snabbt o enkelt)

inget kvälls fika osv så går jag upp i vikt som amen i kyrkan!

skönt att få komma hem och vräka i sej igen.... synd bara att de tre kg jag gått ner nu är tillbaka... bara att börja om på min nya viktforskning....


en vanlig men tyvärr kort morgonprommis, frulle och strax ska jag in i duschen!

tur som en tok så håller facebook sidan på att uppdateras så nu slipper jag lägga tid på det också.....


håller på att tina upp en burk med BLOD!

få se om jag kommer mej ut å lägga ngt spår i em..,,


hade köpt ett nytt koppel också till sulan... eftersom tuwa suger i sej hans läderkoppel som om det vore spagetti....


i alla fall så var inte ARKEN i UMEÅ så bra på att köpa in/sälja bra koppel... första "rycket" han gjorde, gick det av.... tur han är skapligt lydig så han kom till matte på en gång, eftersom vi var mitt i centrum...


klart Kärran att ni skall komma! snart! nyfiken på din jobbsituation också....

vi får höras efter jobbet om det, annars är det bara att ringa å beställa vettu!


vi hörs i em gott folk!  tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards