Alla inlägg den 18 maj 2009

Av anette wallin - 18 maj 2009 20:18

jaha,då var en jobbardag avverkad!

fullt upp!

eldivo stog i givakt när jag kom ner på jobbet,han behöver slipa till frillan men jag hinner inte tyvärr, han bokar en tid till morgondagen....


väl hemma blir det soffa och talang! kul! då slipper man hundcoachen....


junior har varit på judoträning i karate dräkt! ingenting är omöjligt! bara man har kul!!!!


fått bokning på en visning till i höst..... det är så kul!!!! speciellt när det är frisörföretagarna som bokar oss! har nu 3 visningar för dom på schemat i höst! PAUL MITCHELL börjar synas på visningsscenerna i sverige........

och vi har massor att ge........   just let us! ;0)


nä barn som skall i säng lite facebookande och en sambo som skall pysslas om!..... ha ha ha ha! not.     tingeling!

Av anette wallin - 18 maj 2009 09:47

jaha då var det måndag igen..... tyckte nyss jag satt i bilen på väg till Umeå, men det var alltså bra precis en vecka sedan....


Sedvanlig morgon prommenad,junior åkte moppe med farsan till plugget så jag kunde ta det lite eeeeeeasy....

diskade lite, kokade några ägg, ringde och ändrade tandläkartiden, och sedan begav jag mej i väg.


Det vart Dolly rundan tar 1.5 timme i rask takt.  ME GILLA!

hade sällskap hela vägen! stage partner ringde vid 8 när kon klev på bussen och vi pratar till 9 när hon har första kund.Säljaren ringer direkt jag lagt på...

-Är du på morgon prommis och har pratat hela vägen????????.......

-Ja!??????


dom känner mej väl mina vänner.....   det var inte nåt jätte viktigt ändå han hade nog bara tråkigt i bilen.....


en rejäl frukost,vad det nu kan vara.... för mig är det 2 hårdbröds mackor med medwurst och en kopp the (riktigt hett ska det va!) ett par kokta ägg.

båda morgon tidningarna och facebook...... efter det att jag gått igenom mailen förståss....   måste ringa djurförsäkringsbolaget! dom tänker betala ut pengar till mej men jag har mer att lägga till handlingarna!!!.....

skönt med en riktig försäkring när det väl gäller!

nu har jag ju kunna gjort en riktig allergi utredning och kan lägga det i "har inte" högen...   nu är det bara två sprutor kvar på mjällkvalster behandlingen också sen hamnar den i samma hög.... TACK IF-djurförsäkringar!


skall väl göra lite nytta nu. beställa hundfoder, duscha,lite pappers jobb,stryka juniors judodräkt och ett utvecklingssamtal på hans skola innan jag börjar jobba....


det är ju kort vecka denna vecka.... igen, känns det som.

blir nog lite spårning i morgon veterinärsdag på onsdag samt jobba till 20.

Lurecoursing samt hälsa på vänner på torsdag, ja, sedan är det ju fredag igen...

är det nån konst????   NÄ! tänkte väl det!....

vi höres! tingelingeling!



Ovido - Quiz & Flashcards