Alla inlägg den 13 maj 2009

Av anette wallin - 13 maj 2009 20:17

kliver upp kl. 05.30, packar i hop och gör mej klar,10 minuters frukost sedan måste jag checka ut, skall möta upp säljaren utanför hotellet.


vi åker i varsin bil till Lycksele,alltid lika trevligt att besöka tjejerna på hårbolaget! jag jobbar på 4 modeller. vi håller oss till Paul Mitchells senaste färg kollection...och får super fina resultat.


jag äter förmodligen världens godaste tonfisk sallad! tankar bilen och åker hem! att köra i skogen i 4,5 timmar är inte skoj, och jag kommer INTE vilja se min mobilräkning nästa gång.....


tack o lov är det "mammas nya kille" på radion och när "katla" träder fram skrattar jag så att jag måste sakta ner! total livsfara!!!! HAAAAAHHAAAHAHAHA!!!!!    dom är så jävla bra!!!!! bara MÅSTE SE ngn gång också!!!   VILL VILL VILL!!!!!!


junior skall i säng, jag vill fika, sedan är det min favvo soffas tur att ligga med mej..... ,0)     jiiiiiha!   tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards