Alla inlägg den 10 maj 2009

Av anette wallin - 10 maj 2009 11:53

jaha, så var det söndag igen......

upp med tuppen frukost med sambo o junior sedan i väg med jyckarna, även i dag får jag sällskap av englund dock utan hund, den var på semester i stugan....


dollys,bangårn,ola-johan,kyrkvägen å hem.... skönt!


som på beställning är det "mammas nya kille" på radion när jag kommer hem, sambo har gått å jobbat så jag tar med radion ut och sätter mej och svettas ur innan jag går in o kollar fejjan.....


det kom ju ett nytt nummer av hundsport i fredags, jag har så klart ögnat igenom den ett par gånger  redan,såg att CERASTES blivit godkänt kennel namn, GRATTIS!   vet att du har bra tänk ang kennel verksamhet så det blir ett intressant kennel alternativ för ev. framtida whippet valp.....

 jag har ju lite mer "kött på benen" nu.


kollar hur det ser ut på utställnings svängen i sommar också, det ser ut som i fjol inte mycket för mig att åka på, man åker ju inte så långt när man inte har något vidare att ställa ut (för tillfället)  hoppas på att ta mej till svenstavik OM jag hinner hem från lasvegas i år..... det är iofs storsjöyran också då....


snyggaste hundarna går ju på söndagen, man kan kanske kombinera......


nä en dusch kanske? tar ev, en sväng förbi kennelkonsulenten och språkar lite......

annars skall det ju tvättas å packas både kläder och färgväskor måste uppdateras....

måndag,tidag och onsdag tillbringas i norr, åker till Umeå i morgon bitti för vidare flackande i några dagar, har inte så mycket koll på just vart vi ska, bara på vad jag skall göra... det borde ju räcka....


antagligen kommer han från uppsala och hämtar solduschen också i kväll, eller i morgon bitti......


annars finns det saker att göra hemma, får främmande i kväll, kanske skall ta å smaska till med den kaka?........  ha de!   tingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards