Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

bio sup´e!

Av anette wallin - 22 mars 2009 01:14

vi skyndar iväg så vi skall hinna med så mycket vi bara kan.....

kommer fram 16.30  cupolen stängde 16.........

sambo hinner in på biltema för att hämta nåt åt sin kusin.... det var beställnings vara.......

ilar in på IKEA hittar hyllor men inga byråer.... skiter i det !

ilar in på birsta city! HÄR SKALL SHOPPAS!!!!!!!! not......

dom stänger 18.... hinner prova ett par skor på första affären vi kommer in i, dom är för små... men va faan jag MÅSTE shoppa nåt!!!!!! det här är min chans! provar nästa storlek som finns.... kommer aldrig att gå, ens med fårskinns sulor..... JÄVLAR!!!!!!! tiden tickar.....tick tack .... tick tack....

helvete helvete helvete.............. äh! faan! jag tar dom! å en flaska leather stretch! guds gåva till kvinnan med sko mani.....


nu så skapligt tillfredställd...


Ringer å bokar bord för biosupé.... FULLT!

hm.....

åker för bi och köper bio biljetter så är det gjort så kan man ju ta det lugnt på ngn resturang nere på stan....

filmjäveln var fullsatt så när som på 2 platser LÄNGST FRAM!!!!!!

kan NÅN föreställa sej hur jag ser ut efter 2,5 timmar på första parkett???

nack jäveln lär ju fastna i det läget... hur lätt blir det att ta topparna på nån långhårs kund då till veckan??? ska jag ligga på golvet eller....???? NÄÄÄ


just det! så det vart Clintan i stället (återkommer med recention  om den rätta filmen senare för jag SKA se den om jag så skall gå dit och göra ett inbrott ngn natt bara för att se film!... undra om det är ngn som gjort det ngn gång....? rätt oförargligt och gulligt faktiskt.)


sugen på pizza för en gångs skull tar en klassiker, kermit!..... första å sista gången......

blir klar 2 timmar innan bion börjar... TUR att vi köpt biljetter! så vi slipper stressa......

ringer runt lite men ingen är hemma..... ucca badar bastu lille bror dricker öl.....

vi åker och parkerar.....


hämtar upp emmi på vägen hem hon har bullar med sej.... gott! kall mjölk å bulla kl 1 på natten!

kanske inte så nyttigt! men gott! och då mår man bra och DET är nyttigt!


men! hur i helvete kan iskall mjölk smaka så gott för att efter ett par minuter då den inte är is kall längre smaka så jävulskt illa???? VAD är det som händer??? ska sova på det.... tingeling!!! snygga skor har jag i alla fall.....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards