Alla inlägg den 30 mars 2009

Av anette wallin - 30 mars 2009 00:40

lugnt, det är rätta ordet just nu....

slagga till i soffan, vaknar o alla sover tom hundarna......

dom vaknar strax när jag skall dra på mej skorna och pulsa ut i snön....

att det aldrig tar slut.... det kommer hinna bli augusti innan snön tinat bort i år!


lillebror sover i sin nya lägenhet, spännande! jag skall dit på torsdag och hålla han sällskap!

lite quality time innan jag beger mej mot malmö och en ny utmaning... ilöööööve it!


har kollat resor det finns ju en del.....

men det känns som om Las Vegas hägrar ändå... i juli skall bara få till det så jag inte missar en massa sköj i onödan....

hade velt ta brodern med men dom har ju spelningar både på Hultsfred och Storsjöyran.... få se vad man kan göra det kanske går att klämma in....


det droppar in utställnings anmälningar fortfarande..... trots total stop!

oj oj man slutar aldrig bli förvånad,

en hel del som förvånar en faktiskt.... en dag som denna har man ju haft en del tid att fundera på sådant...

var nog därför jag somnade, helt slut av att vara ledig en dag....


ska sova på saken och se om dt blir klarare..... natti natti!    Tingeling! tingeling!...............................

Ovido - Quiz & Flashcards