Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

fortfarande tisdag....

Av anette wallin - 5 maj 2009 17:17

på jobbet var det ganska lugnt,inköp av middag, hämta på fritids laga mat och kolla inlägg på blogg, ha ha ha härligt med folk som engagerar sej!


appropå engagemang, det verkar vara minimalt med föräldrar i kväll det är ju som sagt inte något speciellt att diskutera denna gång och på våren är det många som har mycket att göra detta innebär mycket fika för de som kommer och dessutom kommer det inte att ta lång tid....

skönt eftersom det ser ut att spricka upp på himlen nu frammåt kvällen.


sulan bjöd på tårta, det var uppskattat. han fick äta upp rosen den  smakade.... nja... vet inte vad... men den gick ner.... han var så söt när han hade den på nosen, synd att vi inte han ta en bild!

lite bortskämd med extra tuggben blir han allt också.

tyvärr påverkar det ju också hans luft utsläpp........ negativt (för oss....)

själv är han nöjd och belåten.

han har också fått post för första gången! det tyckte han var kul! ett grattis kort med foto på mamman och två av syskonen han ska rama in det och sätta ovanför sin säng.....  och då menar jag hans riktiga säng och inte våran soffa som han då mest använder som sovplats....


nä nu ska jag ta ut lasagnen och duka bordet! jag kommer nog hit en sväng till innan läggdags... börjar ju få fler besökare än självaste facebook!  då måste man väl ändå  ha nåt intressant att skriva om?                             ja, det beror ju på vad man tycker är värt att intressera sej av vill säga.

tingeling!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards