Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

välkommen!

Av anette wallin - 20 maj 2009 22:22

måste välkomna nya läsare!

jodå ni kan finnas med lite här å där..... och snart kan jag inte komma i håg allas alias....

är det min ålder??? nääää.

är det många?? jaaaa......

det är bra!!!  men tydligen så kommenterar ni för lite här på bloggen! för att det skall vara en "meningsfull" blogg så det är väl bara att komma igen å sätta det på print!

hallström sköter sej iaf! och inget alias kan väl vara  mer passande än....                         ....björne!?!?


annars har det rullat på.....


mötte upp med Divan i morse 07.30 vi åt frukost innan vi drog till Åsarna och veterinären....


Junior var hemma med luftrörs trubbel...  kan man vara lik sin mor på luftrören???? ja , tydligen....  bricanyl är gott!


hos veterinären får jag bekräftat åter igen... min hund har sååååå jävulskt snygga trummhinnor!!!

det ni!

där har man ett ESS att plocka fram på utställning i framtiden!

ok, en slät 1:a..... men hon har grymt snygga trumhinnor iaf........

ha ha ha.... där tar hon hem cert o championat på en gång!!!


det tar iaf typ 10 min och resten surrar vi... inte vart det mindre när divan var med... kul! alltid kul!!!!


vi stannar till i överturingen å tjackar korv!   ha ha ha dom hade nog aldrig sett en bög o en kärring i TAKIDA tröja köpa korv ngn gång.... eller så är det så illa att det bara är bybor som handlar där... isf är dom dåliga på godis! för satan vilket hårt smågodis..... aj aj aj en annan måste ju tänka på plomberna....  nu för tiden....


väl hemma byter jag om och sedan i väg till jobbet!


nu har HAWAIAN TROPIC sol prylarna kommit!!!!!!!!!    JIIIHAA!!!

kom in å köööööp! innan dom tar slut!

köp 2 och FÅ en present! 


Kondomer i precis väääärldens sötaste plåtaskar!!!   funkar super!(jag har testat! )

som blomsterflickan sa......

-Nääääää, jag kääääkaaar innnte kåååååla me papper påååå. . . . . . .

-ha ha ha, stumpan (fast jag e´yngre)

det är annat papper nu förtiiiin!  och man kan ju köpa bara för askens skull, använda kådisarna som ballonger eller ge bort dom till bättre behövande! det kryllar ju av små klamydiaspridare därute.... ansvarslösa och hjärncellsbefriade kan det ju bara gå åt helvete, så varför inte? bara ifall att??  sedan kan man ju ha örhängen i ,smälta nej ljusgele och göra egna fina ljus,ha annat smått och gått i det är tom så ,att det blivit samlar objekt! gå in på blocket å tradera om ni inte tror mej!  LOVE BOX!!!!


i alla fall så har vi fullt med nytt i salongen nu massor av nya dofter både för dam o herr!!! doftar smarrit!


annars rullade det på, vart kvar till 21 på salongen, hämta junior hos mamsen sedan hem... kolla lite thailand... och ja, nu sitter jag här.

sambo jobbar såklart... kommer väl snart tror han slutar 23... få se.


nä, lite kvälls fika kanske.... i morgon skall vi ha kul!!! återkommer!

tingeling! tingeliiiiiiing!


 
 
Ingen bild

Pillan

21 maj 2009 09:03

Äntligen, Pillan produkter mmm Hawaian Tropic!! Ja det har inte varit fel på sortimentet innan, men nu är det komplett för en blivande skrynklig kärring!!

 
Ingen bild

Gråsten

21 maj 2009 11:03

haha, älskar din blogg. Du är så finurlig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards