Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

kristihimmelfärdsdag!!!!

Av anette wallin - 21 maj 2009 22:05

Vi sket i himmelsfärden och drog till Alnö istället!

plockade upp grabbarnagrus och... ja vad kan det ha varit... 4-5 hundar....

med vår familj innebär det att bilen är full! 5 personer och 6 hundar.... likt förbaskat diskuteras det i baksätet huruvida det finns plats för fler eller inte.... jag hör divan säga:

-meeeeehn!!! det är ju plats mellan hundarna!!!! om man trycker i hop......

han har så rätt! vi passerar mc donalds och alla i bilen röstar för!

ioch med det stannas bilen bakluckan upp, hänglås på, och vi in på "donken" från fönstret ser vi rakt in i "hundavdelningen" i bilen och visst finns det plats över!

dessa jyckar har en förmåga att sätta sej "på" varandra som en flock chinchillor eller nåt....

vi inser också att vi skulle lämnat ngn kvar vid bilen och tagit inträde.... då hade vi nog ätit gratis alla 5!

men vi bjuppade på det i dag! det är ju helgdag!

efter lunch åker vi över bron till Alnö vi skall på LURE COURSING!

detta är alltså en simulerad har jakt för er som inte har en aning!

skit kul och hundarna tycker verkligen att detta är bland det roligaste som finns!

vi kör 2 lopp var någon lite kortare och ngn lite längre.

Härlig familjesport! tur med vädret! för lite matsäck!.......men det fanns att köpa.... fullkomligt alltså!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards