Alla inlägg den 29 maj 2009

Av anette wallin - 29 maj 2009 09:25

det sägs att ucca o lenin är jätte lika.....

Av anette wallin - 29 maj 2009 09:24

Wavoom o ucca ganska tidigt......

Av anette wallin - 29 maj 2009 09:23

kollega brukar kalla mej för fag hag,..... undra varför?????

Av anette wallin - 29 maj 2009 01:12

hur vart det nu då?

jag han ju aldrig ta bild på altanen..... igen!....

tusiken!

snabelusiskt!

getskägg!


hur bidde det så?


jo såhär var det nog.......


upp med tuppen, full rulle...... ner för backen, lämna junior, runt en sväng, uppför backen (hade käralotta med i örat)

äggmacka o the! GÖTT ska de va!
facebooka,duscha och iväg!

fotvård....

jobba,jobba,jobba.....över....(så junior fick gå själv från fritids ner till mitt jobb...)

middag,facebooka igen....


sätter igång med operation utrensning av gästrummet! sedan uppfräschning av altan....

i morgon (läs i kväll)

kan det hända att det dyker upp en å annan för en stänkare!...

det är ju kultur vi skall ta en djupdykning i ....

återkommer med resultat...

nu är klockan halv 2 på natta å jag måste nog sova lite....i huvet far en massa tankar,funderaingar och oroskänslorna kryper ner i magen....

samtidigt som jag ser fram mot morgondagen.... en sjuk, olustig känsla men ändå pirrigt glad och förväntans full.....


i bland önskar man att man inte vore en aktiv, känslo människa, utan en lat "jag tar det som det kommer, bara jag slipper bry mej" person...

fast...... nu är jag ju inte det!     tingeling! å gonatt!



Ovido - Quiz & Flashcards