Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

tisdag

Av anette wallin - 5 maj 2009 08:42

sulan kom till baka till slut, ngt senare än överenskommet,kulan däremot lyser med sin frånvaro, som om det skulle vara ngn nyhet....enda skillnaden är ju att det NU finns på papper,DÅ känns det defenitift kan man säga, hade man det minsta lilla hopp om att den skall trilla ner så känns det ju kört ändå nu när det var så viktigt att dokumentera hans testikelstatus....  men,men det var ju somsagt inte min ide.....

kul ändå att se de andra syskonen, det bekräftar ju det jag vetat hela tiden, jag köpte den snyggaste hunden! synd att han inte var komplett bara....men det fanns nog ngn mening med det också, saker o ting har ofta en förklaring, jag gissar bara mej till vad denna skulle ha....


i dag har han födelsedag! han får väl bjuppa på tårta på jobbet hans arbetskompisar blir nog glada då, sedan blir det bara en lugnare tillställning i de närmastes sällskap. inga stora fester, han blir ju bara 1.......


i morgon är det ett nytt veterinär besök, undra om jag skall passa på att vaccinera när vi ändå är där.....


en vanlig morgon prommis efter vanliga morgonbestyr, träffar en ny bloggbesökare på vägen, Välkommen! du får heta "fisen".......

det är ju roligare att skriva när jag vet vilka som läser då kan jag rikta skrivandet lite mer åt personen i fråga,

(ingen fara vovven jag vet vem du är har bara inte kommit på nåt bra namn på dej än,har några förslag men kan inte bestämma mej, har ju som regel att komma på alias själv.....)



GRATTIS CORRODED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det var nog min röst som avgjorde! ha ha ha,   nu skall i alla fall Corroded vara förband till gamla hederliga WHITE SNAKE! och hur coooolt är inte det????? ni som är i min ålder förstår...

man kanske skulle se om det är ngt man skulle kunna ta med sambo på, jag har ju faktiskt inte SÅ mkt inbokat framöver....... det försvann ju en del planeringstid då jag inte behövde åka till england i slutet på juni.


annars är det jäkligt mycket HUND nu... på alla sätt å vis....  kul! och spännande framför allt!


i kväll är det föräldranätverk igen, sista..... innan juniorerna går ut högstadiet.... lite..... ja.... konstigt...

konstigt ja, ha ha ha ha min son modell större slutar aldrig att förvåna, i går började han att träna i elljusspåret!!!!! han som inte varit aktiv på 2/3 av gympalektionerna (så hans grundfysik och smärta, muskulösakropp är direkt nedärvt från sin mors sida.....)

Nu skall han börja spela pain(t)ball, och som i allt annat han gillar att göra går han in med 220%

på med skorna, fyller upp en bunt petflaskor med vatten, stoppar på sej dom i varenda ficka som finns på träningsdräkten (som jag antar var svart.... med nitar och kedjer på, BRA! dom väger ju också lite extra) en flarra i vardera hand sedan begav han sej upp i elljusspåret!

 kondition! det behövs om man skall irra omkring i skogen och skjuta färg på sina kompisar......

som tur var jag på jobbet när detta hände, jag är rädd för att tyvärr inte kunna hålla mej för skratt, inte om han såg ut som jag har föreställt mej... hoppas att jag får se en annan dag..... kanske.


nä duschen och jobbet kallar! vi hörs nog i kväll! tingeling!





 
 
Ingen bild

L

5 maj 2009 13:45

när å vart spelar dom? eftersom vi vigt sommaren i musikens tecken så vad skulle passa bättre än lite white snake....och corroded!!! vi hänkar med...om vi får föståss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards